Lakeman Liften - Monteurs
 

Service en onderhoud

Lakeman Liften beschikt over een helpdesk en servicedienst die 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar en beschikbaar is. Deze servicedienst is VCA*- en NEN-EN 13015 A1-gecertificeerd en bestaat uit eigen deskundige servicemonteurs, die allen zijn voorzien van een compleet ingerichte serviceauto. 

Daarnaast staat onze servicedienst er garant voor dat het onderhoud aan uw liftinstallatie(s) tijdig en goed wordt uitgevoerd door vakkundig opgeleide monteurs. Het uitvoeren van onderhoud is immers niet alleen wettelijk verplicht, maar ook van groot belang voor een veilige en storingvrije werking. 

Bij Lakeman Liften bent u dus niet alleen verzekerd van vakkundig en gericht onderhoud en keuring van uw liftinstallatie, maar ook van een snelle en doeltreffende service bij storingen, reparatie, ombouw, aanpassingen of andere werkzaamheden. 

Omdat we onze liftinstallaties in eigen fabriek fabriceren en de toegepaste onderdelen van hoogwaardige kwaliteit en vrij in de handel verkrijgbaar zijn, kunnen we verschillende garantieregelingen bieden. Lakeman Liften geeft op zijn geleverde liftinstallaties maximaal tien jaar garantie, in combinatie met een garantie-service-overeenkomst. Zonder langlopende contractuele verplichtingen. Natuurlijk zijn ook andere service-overeenkomsten mogelijk.

Lakeman Liften biedt u op nieuw geleverde liftinstallaties de keuze uit de volgende drie typen serviceovereenkomsten:
  • De basis plus service-overeenkomst, met twee jaar garantie.
  • De uitgebreide service-overeenkomst, met vijf jaar garantie.
  • De garantie service-overeenkomst, met tien jaar garantie. 
Ook klantspecifieke wensen kunnen we in de service-overeenkomst opnemen.

Een service-overeenkomst bij Lakeman Liften biedt u de volgende voordelen:
  • Ondersteuning van de helpdesk door onze eigen, vakkundig opgeleide, mensen.
  • Periodiek overleg over de staat van de liftinstallatie, keuringspunten en advies.
  • Een landelijk dekkend netwerk van eigen gespecialiseerde servicemonteurs.
  • Snelle respons.
  • Rapportage na ieder bezoek van een monteur.
  • Facturering na prestatie.
  • Technische ondersteuning.
  • Risico-inventarisatie.
  • Een historisch overzicht en een meerjarenoverzicht van respectievelijk gemaakte en te verwachten kosten voor reparaties en vervangingen.
  • Vaste kosten per jaar, dus geen verrassingen.


 
Terug - Print