Service-overeenkomsten

Lakeman Liften biedt u op nieuw geleverde liftinstallaties de keuze uit de volgende drie typen:
  • De basis plus service-overeenkomst, met 2 jaar garantie.
  • De uitgebreide service-overeenkomst, met 5 jaar garantie.
  • De garantie service-overeenkomst met, 10 jaar garantie.
Ook klantspecifieke wensen kunnen in een service-overeenkomst worden opgenomen.
 
 
OVERZICHT SERVICEOVEREENKOMSTEN
Type contract Basis Plus Uitgebreid Garantie
Garantietermijn vanaf datum
ingebruikname met contract
2 jaar 5 jaar 10 jaar
Looptijd van het contract Jaarlijks, stilzwijgend doorlopend Jaarlijks, stilzwijgend doorlopend Jaarlijks, stilzwijgend doorlopend
Opzegtermijn van het contract Jaarlijks, 3 maanden vooraf Jaarlijks, 3 maanden vooraf Jaarlijks, 3 maanden vooraf
Facturatie Na prestatie Na prestatie Na prestatie
Aantal onderhoudsbeurten per jaar Minimaal 2 Minimaal 3 Minimaal 3
24-uurs service dienst Inclusief Inclusief Inclusief
Onderhoud- en smeermiddelen Inclusief Inclusief Inclusief
Kosten voor assistentie bij de keuring Inclusief Inclusief Inclusief
Kosten voor storingsafhandeling Exclusief Inclusief Inclusief
Kosten voor het leveren en aanbrengen van die onderdelen, die bij normaal gebruik aan slijtage onderhevig zijn en/of regelmatig moeten worden vervangen. Exclusief Inclusief Inclusief
Kosten voor het leveren en aanbrengen van alle onderdelen, waarvoor dit noodzakelijk is, ongeacht of de oorzaak gelegen is in slijtage dan wel fabrieks- of andere fouten. Exclusief Exclusief Inclusief
Uw contractvoordelen Lage contractkosten, een eigen risico bij storingen en onverwachte reparaties, 2 jaar garantie. Vaste contractkosten waarbij grotendeels mogelijke kosten zijn afgedekt, 5 jaar garantie. Jaarlijks een duidelijk budget voor onderhoudskosten, 10 jaar garantie.

Lees hier meer over onze service en onderhoud.